Monchou
Recepten,  Tussendoortjes

GEZONDE MONCHOU GLAASJES

Gezonde Monchou Glaasjes: Een van mijn collega’s had de taak om een nagerecht te maken voor een etentjes van afgelopen week. Daar kwam deze monchou uit! Zelf heb ik wat kleine aanpassingen gedaan, en deel ik dit graag met jullie! Na een heerlijk hoofdgerecht, hoort natuurlijk een toetje.

Hoger in eiwitten, en een stuk lager dan een flinke punt monchou taart. En, net zo lekker!

Ingrediënten voor 3 glaasjes

  • 350 gram Vanille Kvarg
  • 100 ml slagroom
  • 3 Bastogne koekjes (meer voor meer smaak, maar ook meer kcal)
  • 150 gram Taart & VlaaiFruit Kersen
  • 50 gram Schuddebuikjes
  • 3 dessert glazen
  • Handklopper/mixer
  • 1 Schuitzak (bij de action enorm goedkoop en goed te gebruiken!)

Bereidingswijze Healthy Monchou

  1. Ook dit is natuurlijk weer een super gemakkelijk recept; je wilt laagjes maken van je verschillende producten!
  2. Start met het opkloppen van de slagroom.
  3. Vervolgens beleg je de bodem van je glazen met de helft van de schuddebuikjes. Voeg de helft van je kvarg in de spuitzak, maak de eerste kvarg laag!
  4. Boven op je kvarg laag, wil je je Bastogne koekjes laag maken. Crush deze in kleine stukjes en voeg deze toe.
  5. Voeg vervolgens je slagroom in de spuitzak, en maak een slagroom laag.
  6. Vervolgens een kvarg laag
  7. En daarna een schuddebuikjes laag!
  8. Bovenaan kun je jouw vlaai fruit toevoegen!

Macronutriënten per Healthy Monchou

Kcal: 341
Koolhydraten: 39,3 gram
Vetten: 13,3 gram
Eiwitten: 15,1 gram

Wanneer ga jij deze Gezonde Monchou glaasjes maken? Ik vind het leuk om al jullie gerechten te zien, dus tag mij zeker!

Liefs Deeds

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *