Ijskoffie
Recepten,  Tussendoortjes

GEZONDE IJSKOFFIE

Gezonde ijskoffie: Ik ben een tijdje weg geweest maar ik ben weer terug. Als je mij volgt op Instagram dan heb je gezien dat ik de afgelopen 4 weken mee gedaan heb aan de Ramadan. Dit is mijn goed, maar vooral ook zwaar bevallen. Mede hierdoor ben ik niet actief geweest met blogs/recepten uitschrijven…. but I’m back!!!!

Laat anders even weten wat voor recepten je graag nog wilt zien in de comment!

Voor vandaag deze Gezonde Ijskoffie!

Normaal drink ik voor het trainen altijd een kop koffie, maar sinds het zo warm is heb ik hier helemaal geen behoefte aan. Om toch mijn cafeïne binnen te krijgen voor een training drink ik deze ijskoffie.

Wat heb je nodig voor 1 Gezonde Ijskoffie?

  1. Koffie
  2. 5 Ijs(blokjes)
  3. 200 ml (Amandel)melk
  4. Personal Protein shots caramel – voor korting kun je de code Diede10 gebruiken

Bereidingswijze

  1. Zet je koffie. Zelf gebruik ik filterkoffie en maak ik deze vaak extra sterk!
  2. Crush je ijs in een mixer/blender. Je ijsblokjes worden dan crushed ijs. Voeg vervolgens je amandelmelk, koffie en shot aan toe. Laat dit nog even blenden in de blender.
  3. Serveer je ijskoffie met ijsblokjes!

Macronutriënten per Ijskoffie

Kcal: 34
Koolhydraten: 2,2 gram
Eiwitten: 1 gram
Vetten: 2,2 gram

Liefs Diede

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *